wtorek, 13 maja 2014

Recenzja - Olive Tree Products Argan Oil Sweet Orange Conditioner

Witajcie :)

Dzisiaj co nieco o słabo znanym w Polsce produkcie, a jakże interesującym :)

Pragnę Wam przedstawić Odżywkę do włosów firmy Olive Tree Products "Argan Oil" o zapachu Sweet Orange.

Ja swoja odżywkę zakupiłam w TK Maxx w gdyńskiej Riwierze.
Była ona dostępna jeszcze w zapachu "Mint Papaya", jednak zdecydowanie bardziej przypadł mi do gustu zapach "Sweet Orange". Niestety jak to w TK Maxxie bywa, większość tych produktów była po otwierana, po oblepiana i wybrudzona resztkami zaschniętych kosmetyków (swoją drogą kto wylewa produkty w sklepie?).

Na szczęście udało mi się odnaleźć jedną butlę która była czysta. Dość długo stałam i się wahałam czy ją wziąć czy nie. Nigdy wcześniej nie słyszałam o produktach tej firmy i miałam pewne obawy. Mimo wszystko po przeczytaniu składu postanowiłam się skusić na zakup.



Skład:  
Water (Aqua), Cethyl Alcohol, Dimethicone, Cyclomethicone, Cetrimonium Chloride, Panthenol, Glycerin, Propylene Glycol, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Argania spinosa (Argan) Oil, Olea Europaea (olive) Oil, Parfum, Sodium Benzoate and DMDM Hydantoin


Co pisze producent?

Olej arganowy jest niewiarygodnie naturalnym prezentem dla Twoich włosów. Nazywany cudownym olejem, jest pozyskiwany z ziaren owocu arganowego. Jest naturalnym olejem służącym do ochrony włosów i ich leczenia. Ze względy na swoje korzyści, często nazywane jest przez ekspertów kosmetycznych "płynnym złotem".  Olej arganowy nawilża włosy w sposób naturalny, powstrzymuje puszenie się i wygładza włosy w efektywny sposób. Olej arganowy wnika w pory włosów i poprawia ich elastyczność. Działa odżywczo no włosy jednocześnie wpływając na ich wzrost. Jest bardzo dobry dla niesfornych włosów, przywraca im gładkość dzięki czemu są łatwiejsze przy układaniu. Olej ten jest naturalnym antyoksydantem, wnikającym we włosy i naprawiającym uszkodzone błony komórkowe.

Moja opinia

Zalety :
+ zawiera naturalne oleje
+ nawilża i odżywia włosy
+ włosów mniej się rozdwajają i mniej łamią
+ ułatwia rozczesywanie
+ włosy są sprężyste i elastyczne
+ nie obciąża włosów
+ sprawdza się zarówno przy długich włosach (moje) jak i przy krótkich (moja mama z włosami ściętymi na "chłopaka")
+ opakowanie z pompką
+ bardzo wydajna
+ cena : 49,99zł / 1000ml

+ zapach, , pachnie mandarynka z odrobina mięty i cukru , jest specyficzny i nie każdemu przypasuje

Wady:
- słaba dostępność, widziałam te produkty tylko w TK Maxx
- duża pojemność, będziemy zużywać wieki, jednak dla niektórych to będzie plus, dla mnie jest to wada gdyż lubię testować nowe produkty i boję się, że mi się znudzi :) a nie chciałabym zmarnować produktu
- odżywka jest rzadka i potrafi przelecieć przez palce
- cienki i delikatne włosy może obciążyć
- DMDM Hydantoin w składzie :(


Widziałam jeszcze szampon z tej serii, jednak w sklepie był w stanie tragicznym i się na niego nie skusiłam.


Może ktoś z Was używał tej odżywki? Jeśli tak, to koniecznie dajcie znać!


Buziaki!!!
Kasik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :* wywołuje to za każdym razem uśmiech na mojej twarzy i motywuje do dalszego pisania :)
Jeśli Ci się spodobał mój blog zapraszam do obserwacji ;)
Zawsze odwiedzam osoby komentujące, nie musisz zostawiać linka do swojego bloga, na pewno go znajdę ;)