wtorek, 6 maja 2014

Rossmann - 49% część I

Witajcie :)

Chciałabym wam pokazać co w ostatnim czasie upolowałam w Rossmanie na promocji -49%. W tym poście zamieszczę część I moich zakupów.

Oczywiście , gdy dowiedziałam się, że Rossmann wprowadza tą promocję obiecałam sobie, że kupie tylko te produkty które faktycznie są mi potrzebne. Natomiast jak to w moim przypadku bywa... przepuściłam kupę kasy :D To jest mój wielki problem , że nie umiem się pohamować jeśli chodzi o zakupy kosmetyczne. Powinnam mieć zakaz wchodzenia do wszelkiego rodzaju drogerii.

No ale przejdźmy do rzeczy....

I etap promocji dotyczył makijażu twarzy, czyli podkłady, pudry, korektory, róże i bronzery. A o to co kupiłam:


1) Rimmel Wake Me Up odcień 100 Ivory - skusiłam się ze względy na bardzo pozytywne opinie, nie jestem pewna czy nie będę żałować z racji tego że jest to produkt zawierający drobinki rozświetlające. Moja cera jest sucha, więc lubię produkty rozświetlające jednak, nie lubię gdy jest to zbyt nachalne... 
Cena: 21,39 zł / 30ml

2) Rimmel Stay Matte puder w kamieniu  odcień 001 Transparent - również zakup pod "wpływem":P zachęcona zostałam głównie przez Hanię z kanału digitalgirlworld13 (KLIK). Już zaczełam go używać i zdecydowanie polubiłam się z tym produktem.
 Cena: 13,19 zł / 14g

3) Rimmel Stay Blushed! róż w kremie odcień 002 Touch of Berry - nigdy przedtem nie miałam różu w kremie / musie w związku z tym skusiłam się i wrzuciłam go do koszyka. Również zaczęłam już używać, ale mam mieszane uczucia co do tego produktu.
Cena: 9,09 zł / 14ml

4) Bourjois puder sypki odcień 01 Peach - ten produkt kupiłam na kompletnym spontanie :) mam słabość do kosmetyków tej firmy. , a że w cenie regularnej są poza moim zasięgiem to zawsze je kupuje jak Rossmann robi dużą promocję. Puder ma ogromną pojemność więc starczy na baaardzo długo.
Cena: ok. 30zł/ 32g

5) Loreal Lumi Magoque Korektor rozświetlający odcień 1 Light - kolejny produkt z polecenia Hani, chociaż mnie samą one też kusił. Zakupiłam go z myślą o okolicach pod oczami.

Cena: 23,79zł / ??nie ma podanej pojemności :(

6) Revlon Colorstay korektor odcień 02 Light - miałam kupić korektor z Maybelline Affinitone jednak wszystkie które były  w okolicznych Rossmanach były już "zmacane"...Więc zasugerowałam się opinią o podkładzie z tej serii, i zakupiłam ten o to produkt. Również zakupiony z myślą o okolicach oczu.

Cena: 25,50 zł / 6,2ml

7) Revlon Nearly Naked podkład odcień 130 Shell - podobnie jak puder z Bourjois nie planowana zachcianka która oczywiście zrealizować musiałam :) Coś tam świtało mi w głowie, że Szusz na swoim kanale chwaliła ten podkład (KLIK), a wczoraj Hania wrzuciła test tego podkładu do siebie na kanał (KLIK) także zachęcam do obejrzenia ich opinii.

Cena: około 25-30zł / 30ml


Koniec części I.

Ciąg dalszy nastąpi.... ;)

Buziaki!!!
Kasik

P.S. A co Wam udało się upolować? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz! :* wywołuje to za każdym razem uśmiech na mojej twarzy i motywuje do dalszego pisania :)
Jeśli Ci się spodobał mój blog zapraszam do obserwacji ;)
Zawsze odwiedzam osoby komentujące, nie musisz zostawiać linka do swojego bloga, na pewno go znajdę ;)